Snart dags för ny termin

Det återstår inte många veckor av praktiken, den 18 januari gör
jag min sista praktikdag. På måndagen därefter börjar en ny termin,
då är det dags för sjätte terminen. Helt sjukt ju! Det preliminära
schemat för termin sex har kommit ut på universitetets hemsida
under gårdagen. Kan tyvärr inte uttala mig om schemat ser bra
ut eller inte eftersom jag inte kollat igenom det så noggrant. Men
några lediga dagar här och där fanns det i alla fall, skönt!
 
 
En del av mitt schema för termin 6.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Skönt! :)

SV Nej jag vet :) Min "låtsas-mamma" jobbar på universitet så vi fick sälja vår Malta lägenhet för att hon inte har mycket semester och kan tillbringa tid där ;)

2012-12-12 @ 17:03:04
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0