Onsdag

 
Igår var det verkligen fullt upp från morgon till kväll!
Under kvällen installerade jag massa nya program på min nya
dator, och när jag skulle överföra bilder upptäckte jag en tråkig sak..
Har glömt kamerasladden hemma hos mamma, så kan inte visa
bilder på mina julklappar förrän efter nyår. Trist!  Men ni ska få
se bilder från julafton i alla fall, när tid finns till det.
 
Nu ska jag fixa till mig lite snabbt och sedan ska vi åka in till stan.
Det är ju mellandagsrea och jag ska shoppa, shoppa, shoppa!
Fyfasiken vad jag ska handla på Gina Tricot, fick ju 1 000 kronor
i presentkort där. Glad tjej!!

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2012-12-26 @ 09:56:49
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Postat av: Carolina

Härligt :)

2012-12-26 @ 10:46:38
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0