Lördag

 
Gårkvällen rusade faktiskt iväg, skönt för en gångsskull eftersom
jag annars tycker fredagskvällarna brukar gå rätt sakta eller att
jag lägger mig tidigt. Men igår var jag vaken till efter midnatt
i alla fall, läste bloggar, förberedde inlägg och så vidare.
 
Vad är planerna för denna lördag? Jag och mamma hade tänkt
åka till stan men det blåser och snöar ute = inte kul på broarna..
Så vi får se om det blir av eller om vi stannar hemma. I så fall blir
det att sitta hemma framför tv:n och datorn, myspys.
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Jaha söt! Har inte du egna barn? :)

Jaha, aa det kan jag förstå. Jag funderar på underarmen :) inte så stort, men en liten text som betyder något ! :D

2012-12-15 @ 10:11:25
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: NICOLE

Snökaos här idag så får stanna inne :( skulle vilja ut och springa så kanske gör det!

Sv tack! :)

2012-12-15 @ 12:40:34
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0