Lördag

Jisses vad jag har sovit bra hela natten, som en prinsessa!
Vaknade strax före 09.30 och låg sedan i sängen och myste
med Diesel, myspys. Sitter just nu och äter "helgfrukosten",
vitlöksbaguette med sallad, tomat och mangoraja samt en
mugg cappuccino, mums!
 
 
Dagens planer är att julbaka lite, tror det blir att göra knäck.
Sedan får jag se om det blir något annat också, men knäck
är ett måste i alla fall. Ska även ha ansiktsmask och bara
njuta av att vara helt ledig, så himla härligt!

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Okej :) jag hade instagram på min stora xperia jag fick av min kille. Men skärmen hade stööörsta sprickan i sig, och tack vare det så fungerade inte skärmen efter ett tag ;( usch..

2012-12-22 @ 10:22:33
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0