Lista

 
Om dig..
Vad heter du? Mia
Var bor du? Bor vanligtvis i Umeå, men har praktik nu så
jag har bott hos mamma på Seskis. Men just nu bor jag i Bjumis
på veckorna eftersom det inte är lika långt till praktiken då.
Hur lång är du? Ynka 160 centimeter, hihi.
Vad väger du? För att vara exakt så är det 49,8 kg.
Antal piercingar? 6 stycken i öronen
Antal tatueringar? 1 på handleden och snart har jag en till tatuering, wiie!
Hårfärg? Rödbrunt
Skostorlek? 40
Vänster eller högerhänt? Vänsterhänt
Är du nöjd med ditt utseende? Det varierar. Nöjd ibland, mindre
nöjd ibland.
 
Utbildning..
Hur många går i din klass? Tror det är kring 70 stycken nu.
Bästa ämnet? Gillade kursen "Individer och grupper i utsatta situationer"
och även juridik-kurserna.
Sämsta ämnet? Metod och statistik-kursen men minns inte vad
den hette..
Gillar du skolan? Jadå det är kul att gå på universitetet, men längtar
efter att börja jobba och slippa pluggandet.
Har du långa skoldagar? Det varierar jättemycket beroende på
kurs. Men oftast är det skola mellan 9-15 eller 9-16. Vissa kurser kan
vi dock gå 8-17 typ varje dag, och ibland bara 9-12 så varierar massor.
Har du tagit studenten? Jajemän och om ett år tar jag socionomexamen!
 
Antingen eller..
Piercing i tungan eller läppen? Tungan, hot hot hot!
Muskler eller tatueringar på killar? Varför inte både och?
Men får jag bara välja en så blir det tatueringar, det är mums..
Mörkhårig eller blond? Gillar mörkhåriga.
Skräck eller komedi? Skräck
Kyla eller värme? Värme såklart! Skulle gärna bo utomlands.
Snö eller regn? Regn för jag hatar snö.
Kjol eller klänning? Använder hellre klänning, även fast det är sällan.
 
Favorit..
Artist? Nickelback såklart! De har varit favoriter i 10 år och fortsätter vara det.
Låt? Just nu nöter jag Calvin Harris - We'll be coming back och
Halestorm - I miss the misery.
Doft? Älskar vaniljlukt, mums på det.
Parfym? För tjejer är det Alyssa ashley och vanilj. Killar får gärna använda
parfymer från Diesel, alla Diesel-parfymer luktar gott.
Färg? Rosa, hihi.
Mat? Grillat eller plankstek.
Siffra? 14 eller 91.
 
Övrigt..
Gillar du någon nu? Jajemän!
Har du sagt det till den personen? Yesbox
Vad har du gjort idag? Duschat, sett på tv, lyssnat på musik, chillat.
Vad ska du göra mer idag? Åka till Bjumis, äta, se Ink master.
Vad har du för klädstil? Vanlig skulle jag säga? Kan använda väldigt mycket
rosa linnen/tröjor men älskar även lite "tuffare" kläder från märket Saints & Mortals.
Var handlar du helst kläder? Gina tricot, H&M och Carlings
Saknar du någon nu? Åh ja!
Hur ser en perfekt dag ut för dig? Sova länge, äta en mysig frukost,
slöa framför tv:n med, shoppa, äta god mat och se film.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

haha bara 160? :O uj ;d kul att vara vänsterhänt också :D

SV ja min fredag var bra :) Åkte till pappafam, myste och så :) dudå?

2012-12-09 @ 16:02:23
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0