Lista 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajemän! Tatuerade mig (2 gånger dessutom) samt var
till Växjö och Ullared.

 


2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yesbox

3. Dog någon som stod dig nära?
En kille dog i januari, men vi var inte nära varann precis.

4. Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland.

5. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?

Nja inget som jag kan komma på nu.


6. Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

 9/5, 27/8, 12/9, 14/10 och 27/12.

 

7. Vad var din största framgång 2012?
Att jag är mer framåt nu och inte lika blyg längre. Skönt!


8. Största misstaget?
-

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har haft några förkylningar samt en magsjuka under året.

10. Bästa köpet?

Min iphone 4S.


11. Vad spenderade du mest pengar på?

 Biljetter och kläder, hihi.

 


12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag äntligen fick se Nickelback live!

 


13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Simple Plan - Summer paradise,
Nickelback - This means war, When we stand together
Daughtry - Outta my head
PSY - Gangnam style

 

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag.


15. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer kanske.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?

 Vet ej.

 

17. Hur tillbringade du julen?
På julafton var jag med hela släkten.

18. Vilka städer besökte du?

Vet inte om man kan räkna Luleå och Lycksele som städer men..
Sen har jag även varit i Växjö och Stockholm.

 


19. Favoritprogram på TV?

CSI Miami, Criminal Minds, Jersey Shore.


20. Bästa boken du läste i år?

Liza Marklund - Postcard killer.


21. Största musikaliska upptäckten?

Rita Ora tror jag, hon blev en stor favorit direkt jag hörde hennes
låt R.I.P.


22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Pengar.


23. Något du önskade dig men inte fick?
En dator. Men fick ju en i julklapp så..


24. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Hade kommit hem från Stockholmsresan dagen före så
jag var rätt slut. Hade praktik hela dagen och sedan var jag
bara hemma med mamma på kvällen. Dagen efter kom släkten
och fikade, myspys.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja.


26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

Jeans och någon topp/linne är väl min stil. Använder det jag tycker är
snyggt. I år har jag använt mycket kläder med döskallar på, har fått
dille på det, hihi. Använt lite mer "rockiga" tröjor/linnen.

 

27. Vad fick dig att må bra?

Nära och kära.


28. Vilken kändis var du mest sugen på?

Vin Diesel as usual, hihi.


29. Vem saknade du?
Farmor.

30. Träffade du några nya människorna i år?
Ja första gången som jag träffade mina kollegor.
Även första gången jag träffade folket i Växjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0