Julklappsjakt

Fick en glad överraskning idag på praktiken, vi slutade redan
klockan 14.00 idag. Så skönt! Åkte direkt till Bjumis och
hämtade väskorna sen vidare mot mamma. Lämnade bara
av sakerna och sedan åkte vi till Haparanda för att köpa de
allra sista julklapparna. Nu har jag julklappar åt allesammans,
Diesel och Kosmos fick sina julklappar ikväll och de älskar
dem. De leker med leksakerna hela tiden nu, haha.
 
 
Nu ska jag pälsa på mig med morgonrock, duntofflor och
yllesockar för jag fryser asmycket, var iskallt ute! -25 grader
har vi haft idag, fyfarao!! Så nu ska jag ta på massa kläder
och sedan se något på tv.
 

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Nice :D jag med!

Följer dig :)

2012-12-21 @ 22:08:42
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Lillablå♥

Okej, samma här. För jag har detta på Ipaden och jag fotar med Ipaden och lägger ut ! :)

2012-12-22 @ 10:06:58
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0