Julförberedelser

 
Den här dagen har verkligen handlat om förberedelser inför
julafton. Under dagen gjorde jag knäck för första gången i
mitt liv, och de blev riktigt bra. Tummen upp för det (om vi
bortser från att det blev lite för mycket mandel i första satsen). 
Mamma bakade någon variant av hallongrottor med kanel och
kardemumma, sjukt goda! Jag har även hunnit slå in de
sista julklapparna, tagit fram kläder som jag ska ha på julafton
(tror jag ska ha den outfiten, inte helt säker ännu). Naglarna är
också fixade, blev gelenaglar denna gång. Asnice om jag får
säga det själv. Nu är det bara morgondagen kvar och då ska
det sista förberedas, sedan får julafton komma. Taggad!

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Visst :/

en xperia v8 eller så jag fick utav min kille :)

2012-12-22 @ 22:03:55
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Carolina

Ja :)

2012-12-22 @ 23:41:01
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0