Demenstest

Praktikdagen svischade förbi, hela denna vecka har gått
sjukt snabbt. Imorgon får jag jullov klockan 17.00 och jag längtar
grymt mycket kan jag säga! Hade en trevlig eftermiddag
tillsammans med chefen, blev bjudna på fika och drack årets
första glögg. Mumsigt!
 
Här i Bjumis har jag packat litegrann, tror att jag har packat med
allt viktigt som ska till Seskis och Umeå. Märker väl om jag
glömt något, haha. Sedan har jag gjort ett MMT (demenstest)
på Henke också, men han klarade det så ingen demens där.
Nu hade jag tänkt se Mysteriet på Greveholm och dricka te.
 

Kommentarer
Postat av: Lillablå♥

Ja det får jag :D skit nice!

2012-12-20 @ 19:40:53
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0