Växjöresan

Natten mellan söndag och måndag åkte jag med nattåget
00.39 mot Växjö. Hade en lång resa på 16 timmar framför
mig, var nervös inför tågbytet på Stockholms central och
så vidare. Men allting gick bra, jag kom fram till Stockholm
efter 12-tiden och hittade rätt spår så jag kom på tåget mot
Malmö klockan 14.14. Drygt tre timmar senare var jag framme
i småland och Växjö.
 
Dagarna i Växjö har varit helt underbara och fantastiska!
Har hunnit med att se både staden, varit på Gekås Ullared
(äntligen!), myst hemma framför filmer och varit på Grand
Samarkand. Hade gärna stannat fler dagar i Växjö, saknar
det grymt mycket. Tågresan hem tog cirka 14 timmar eftersom
det blev en del förseningar, så imorse strax efter klockan 07
var jag hemma i Umeå igen..

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv: Okej , så bra :)
okej , jag lyssnar på musik.

2012-08-31 @ 23:45:24
URL: http://emzaan.myshowroom.se
Postat av: Evelina

Härligt att komma bort lite :D

2012-09-01 @ 22:11:49
URL: http://kungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0