Tisdag

 
Blev en sen natt när jag fastnade framför flera avsnitt av
CSI Miami. Men jag har ju äntligen ledigt så nu är det okej
att vara vaken länge och sova länge. Fast sova länge kan
jag inte.. Idag vaknade jag redan före 08.00, haha.
 
Så nu sitter jag här framför datorn och bloggar, lyssnar på
Eagle-eye Cherry (minns ni låten "Save tonight"?) och har
redan hunnit duscha. Hade planer på att sola idag men jag
ska tydligen aldrig planera det för då visar sig solen aldrig.
Nå ja, blir nog kanske en tur in till stan och kolla på en väska
eller så. Jag får se vad som händer, ingenting är planerat.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv. då kanske man ska se den:) persbrandt är ju underbar!

2012-08-14 @ 09:47:14
URL: http://rhenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0