Packar

Nu börjar jag ha lite resfeber.. Om sex timmar är
jag på tåget påväg mot Växjö. Det ska bli sjukt skoj,
men en resa på cirka 16 timmar är väl inte riktigt lika skoj.
Jag har åkt tåg en gång förut (för väldigt många år sedan..)
så det är väl just där resfeber sitter.. Lite smånervös över
bytet på Stockholm central, men det kommer nog gå bra.
 
Nej nu ska det sista packas ner och sedan är det nästan dags
att försöka få mig lite sömn. Ska upp mitt i natten för att åka
med nattåget, så hade tänkt försöka få mig lite sömn här
hemma eftersom det inte lär bli mycket sovande på tåget.

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har alltid varit jätte grabbig. Men de börjar sakta men säkert att vända =)

2012-08-26 @ 20:31:34
URL: http://misscookie.se
Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv: I helgen har jag varit med kompisar , du då? :)

2012-08-26 @ 21:34:50
URL: http://emzaan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0