Metrojobb

metrojobb

Söker du jobb och är less att söka via tidningar eller platsbanken?

Då tycker jag att du ska titta in på Metrojobb. Det är en hemsida

där man kan söka jobb antingen via geografiskt läge eller via verksamhetsområde.

 

Jag själv har kämpat när jag har skrivit mitt CV och personliga brevet.

Många svordomar som har kommit ur munnen, men jag har kämpat på.

Formulerat, omformulerat, ändrat meningsbyggnad och så vidare. Det är

inte så bara att skriva ihop. Men det gick, jag fick ju sommarjobbet

på Socialtjänsten!

 

Som ni vet trivs jag superbra på socialtjänsten, det är verkligen

så ”jag”. Just nu arbetar jag ju som biståndshandläggare men i

framtiden vill jag gärna vara socialsekreterare/socionom på

Barn- och familjeenheten. Det skulle vara drömjobbet,

att få hjälpa barn och unga som har problem.

 

Har du något drömjobb eller söker jobb just nu? Gå in och titta

metrojobb, superbra hemsida där man kan läsa om diverse olika jobb.


Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV; jahaja ;)
hehe okej :p jag funderrar på att bleka tänderna 'på riktigt' hos tandl :)

2012-08-09 @ 13:08:46
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: ♫♪ Sandra T

bra tips, ska genast in och kika :)

2012-08-09 @ 14:05:46
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0