Lördag

Igår var det ingen vidare bra uppdatering va? Nej inte riktigt,
hade fullt upp hela dagen. På förmiddagen befann jag mig
på jobbet och klockan 13 hoppade jag på bussen mot Umeå.
Sex timmar i buss är aldrig någon höjdare med igår var det
hemskt! Den där dumma benhinneinflammationen var orsaken,
usch! Hade så ont i slutet att jag ville gråta, illa.
 
 
Idag vaknade jag redan 06.30 och kunde inte somna om
efter det, jobbigt.. Förflyttade mig till soffan framför MTV
med en god frukost, inte så illa även fast klockan bara
var just efter 07. Har hunnit gå igenom all post som jag fått
under sommaren och nu ska jag ta tag i kommentarerna.
Senare under dagen blir det shopping, wiie!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har i och för sig aldrig hört någon som blivit av med det på ett par dagar , men jag hoppas du tillhör dem! :)

2012-08-04 @ 10:27:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Håller tummarna för det! Har aldrig haft det och hoppas jag slipper! För alla säger det gör skit ont! :/

Ja, sånt är störigt, hur mår du när man skrivit sånt. eller vad gör du? Ja om jag är vid datorn svarar jag på kommentarer, annars gör jag något annat!

Kul med shopping, något speciellt som står på listan som behöver inhandlas?

2012-08-04 @ 11:24:34
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0