Fredag

 
Ursäkta för att det inte blev någon uppdatering igårkväll.
Internet fungerade inte och blogg.se-appen fungerar inte heller.
Bläääh!
 
Imorse fick jag vakna sjukt tidigt, redan 04.40 var jag vaken. ;o
Detta eftersom jag åkte till jobbet med min kusin och han börjar
jobba en timme tidigare än mig. Så jag har suttit på jobbet sedan
06.40, haha.  Hoppas det blir en lugn sista dag, ska packa ihop
mina saker, lämna över lite utredningar och så vidare. Eftermiddagen
och hela kvällen kommer jag spendera på kustbussen.. Åker ju till
Umeå idag efter jobbet klockan 17. Är framme i Umeå vid 00-tiden,
så min fredagskväll blir att spendera på bussen. Skoj.. *not!*
 
Inlägget om tandblekningen som jag lovade er kommer upp
imorgon istället eftersom jag ska visa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0