Torsdag


Shit, det var lite kämpigt att kliva upp när klockan ringde efter 05.00.
Senaste veckan har jag varit vaken länge och sovit framtill 8.30-tiden
varje dag. Men idag blev det inte så.. Istället sitter jag här nu strax
efter 05.30 och fryser och försöker äta frukost.

Har skola hela dagen idag, 8-15 känns tungt. Sen är jag ledig ytterligare
en vecka innan det är dags för tentan. Läskigt nära den är helt plötsligt.
Hoppas skoldagen kommer gå bra. Lär vara tröttare än tröttast när jag
kommer hem på eftermiddagen..

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

haha, jo, där är man ganska ofta :) min "storebror" bor där, så aa :) vad heter han då? :D eller du behöver inte säga om du inte vill :)

2012-04-26 @ 05:55:43
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0