Torsdag

Igårkväll blev det inte att se The hunger games som jag hade tänkt.
Kvalitén var skitkass eftersom det var TS.. Så istället blev det att glo
Mission impossible: Ghost protocol. Rätt så bra faktiskt.


Idag då? Sovmorgon till 13.15, men jag har klivit upp redan 08.30
för jag tänkte hinna tentaplugga litegrann. Hade planerat att läsa
någon sida innan jag åker till skolan, för efter skolan kommer jag
aldrig orka eftersom jag inte är hemma förrän närmare 18-tiden.
Så ja, det här blir en heldag som är relaterad till skolan. Kul..
Får se det positiva, när jag slutar klockan 17.00 har jag en veckas
ledighet framför mig.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Vad roligt! Det stämmer att jag ska plugga i Umeå. :-)

2012-04-19 @ 09:42:48
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0