Torsdag


Imorse var det väldigt segt att kliva upp när klockan ringde efter 05 (!).
Jag är inte van att kliva upp så tidigt så det var lite kämpigt imorse,
men tanken på att jag får helg idag klockan 12.00 gjorde så jag klev upp.
Så nu sitter jag här en aning trött med en mugg te i handen.

Idag blir det skola mellan 08.15-12.00, skönt att sluta tidigt. Sedan ska
jag under eftermiddagen till tandläkaren. Fy vad jag gruvar mig för det!
Som de flesta vet så hatar jag att gå till tandläkaren, usch. Jag håller
tummarna för att jag inte har något hål så jag slipper återbesök, men vi
får se.. Mer planer för dagen? Skulle verkligen behöva läsa lite till tentan
eftersom jag inte gjort det alls under den här veckan. Fy skäms.
Vad ska ni göra idag?


Ställ en fråga i frågestunden och bli länkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0