Svar på frågestunden

Beatrice
Bästa färgen på kläderna?
Svar: Vit funkar alltid ;)

Anki
Hur många läsare har du?
Svar: Det varierar men brukar ligga mellan drygt 160-350 unika per dag.

Frida
1. Hur länge har du bloggat? :)
2. Hur gammal är du?
3. Om du skulle bli en kändis, vad skulle du vilja bli känd för då?

Svar: 1. Jag har bloggat sedan november 2006.
2. Jag är 20 år, blir 21 år i höst.
3. Om jag skulle bli känd skulle jag vilja bli det för att ha gjort något bra,
exempelvis hjälpa folk som har det svårt.

Isabelle
Hur gammal är du?
Svar: 20 år.

Ida
1. vilken är din favorit bloggare?
2. Vad var din dröm när du var liten?

Svar: Favoritbloggaren är Tonje, superfin tjej och bra blogg!

Carro - Four
Förebild?
Svar: Mamma

Johanna
1. Vad fick dig att börja blogga?
2. vad gillar du för musik?

Svar: 1. Började blogga för att en kompis hade skaffat blogg. Så jag testade
på det och blev fast, haha.  :)
2. Musiksmaken är väldigt delad, men jag lyssnar mest på rock och pop,
tillexempel Nickelback, Flo Rida, Hardcore superstar osv.

Louise
Hur mår du?
Svar: Jag mår bara bra, lite trött ;b

Erica
1. Vad gör du på fritiden?
2. Hur länge tror du att du kommer blogga?
3. Du har haft din blogg sen 2006 hur kan du hålla dig till
en och samma? :D

Svar: 1. På fritiden bloggar jag, umgås med folk osv.
2. Jag vet inte hur länge jag kommer blogga men jag tror det blir länge.
Jag älskar att blogga och har inga planer på att sluta. :D
3. Jag har funderat tidigare på att byta bloggportal men alla blogginlägg
skulle försvinna/ta lång tid att kopiera, och läsarantalet skulle antagligen
minska. Sedan trivs jag superbra på blogg.se och med den här bloggen,
den har en hel del i arkivet. Så därför stannar jag kvar på den här bloggen :)

Nadja
Favoritplagg? :)
Svar: Mina svarta jeans med dragkedjor från Gina tricot

Systrarnasfoton
Favorit djur?(;
Svar: Katt

Anonym
1. Vad är det för företag du samarbetar med? :)
2. Hur har du fått samarbete med företagen?

Svar: 1. Jag samarbetar med sju olika företag som säljer kläder, smycken,
smink, iphoneskal och en "bland affär" som säljer massa olika saker.
2. Några av företagen kontaktade mig och var intresserad av samarbete
med mig och min blogg. De andra kontaktade jag och sedan ville de börja
samarbeta. :)

Annika
1. favoritfärg?
2. favoritsiffra?
3. mål i livet?
4. mål med bloggen?

Svar: 1. Favoritfärgen är vit och rosa.
2. Favoritsiffran är 14.
3. Mål i livet är att jag ska ta examen, få ett bra jobb och lyckas hjälpa
många människor till ett bättre liv.
4. Mål med bloggen är att ni läsare ska fortsätta läsa såklart, att ni finner
den bra och öka statistiken. Satsar inte på att bli storbloggare som Kissie
precis, men det är jätteroligt när läsarantalet ökar.  :)

Josefine
1. Om du bara fick äta en måltid för resten av livet, vilken skulle det vara?
2. Vilken är din favoritdryck?
3. Vilken kändis tycker du är absolut snyggast?

Svar: 1. Grillspett!
2. Favoritdrycken är coca-cola.
3. Snyggast är David Beckham, Chad Michael Murray och Vin Diesel.

Cassandra
1. Vad är kul med att blogga? :)
2. favorit bloggar?

Svar: 1. Det roligaste med att blogga är såklart att ni läser och tycker att
bloggen är bra. Det är även kul att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad
man skrivit, finns mycket minnen här.
2. Favoritbloggarna är Tonje's och mina vänners :)

Tiffany
Har du instagram? :D
Svar: Ja jag har instagram, heter miizing där. Följ mig gärna!

Vendela
Gillar du Ulrik Munther? :D
Svar: Nej jag gillar inte Ulrik Munther, men hans låt i mello var bra.

Mats

Vilket är ditt favoritland?
Svar: Sverige ;p Men skulle gärna bo i spanien eller något annat varmt land.

Two trollfaces
1. Gillar du att måla naglarna?
2. Vad stör du dej mest på?
3. Har du varit utomlands?
4. Gillar du våran blogg? ;)

Svar: 1. Jag älskar att måla naglarna, byter färg typ varje/varannan vecka.
2. Stör mig mest på folk som tror att de är bättre än alla andra.
3. Ja jag har varit utomlands men väldigt längesedan.
4. Jag läser den ibland :)

Karolina
Vad är lycka för dig?
Svar: Lycka är när jag mår bra, det går bra i skolan och mina nära och
kära har det bra.  :)

Julia
Vad har du för framtidsplaner? :)
Svar: Framtidsplanerna är att ta examen och få ett bra jobb i första hand.

Isabelle
1. Vem är din största idol?
2. Hur många år vill du bli?
3. Chips/popcorn?
4. Varför började du blogga?
5. Vilka bloggar brukar du få inspiration av?

Svar: 1. Största idol? Jag gillar Nickelback, men ska jag se idol som
förebild så är det mamma. ;p
2. Jag vill gärna bli gammal, så satsar på 85-90 år i alla fall ;)
3. Chips och dip väljer jag helst ;)
4. Började blogga för att en kompis gjorde det, så testade jag och blev fast.

Jennifer
Favoritbloggare? :)
Svar: Som sagt - Tonje's blogg är en av favoriterna. :)

Jovanna
1. Vad är dina framtidsplaner?
2. Ska du resa någonstans i sommar, isf vart?

Svar: 1. Som jag redan nämnt - ta examen och få ett bra jobb.
2. Ingen längre resa men blir nog Lycksele som förra sommaren men
det är ju bara över dagen. I september däremot åker jag till Stockholm. :)

Lina
1. Drömresemål?
2. Hur lång är du?

Svar: 1. Drömresemålet är västindien eller New york. Skulle vara grymt
med en västindien-kryssning eller shoppa loss i NY.  ;)

Team DF
hur många unika besökare har du varje dag?
Svar: Mellan 160-350 unika besökare/dag, och ungefär 400-500
sidvisningar per dag.

Malin
1. ditt favorit plagg i garderoben?
2. Vilka hårfärger har du haft?
Svar: 1. Favoritplagg i garderoben är mina svarta jeans med dragkedjor.
2. Jag har haft henna, plommonfärgat, och massvis av olika röda toner.

Systrarnasfoton
1. Mål med bloggen?
2. Vilka är dina 3 favorit bloggar?
3. Favorit ämne?
4. Hur mycket väger du?
5. Vad är du duktig på? (något speciellt?) :D

Svar: 1. Mål med bloggen är att ni läsare ska fortsätta läsa såklart, att ni finner
den bra och öka statistiken.
2. Tre favoritbloggar är Tonje, Kissie och Isabelle Strömberg.
3. Vi läser inga ämnen på universitetet utan det är kurser/moment.
Jag gillar de kurser som handlar om individer med problem, tex missbruk,
psykiska sjukdomar osv. Kurserna om metoder, teorier och sånt är tyvärr
inte lika intressant.
4. Vägde mig för en månad sedan och då vägde jag 49,9 kg.
5. Jag är duktig på att lyssna på folk.

Nutjarin
1. Relationstatus?
2. Någon du skulle kunna offra livet för?
3. En som betyder väldigt mycket
4. En gammal vän som du saknar
5. Skostorlek?:D

Svar: 1. Sambo, förlovad.
2. Mina nära och kära.
3. Släkt och vänner.
4. Sanne
5. Storlek 40 oftast

Anonym
Tjänar du pengar på bloggen eller samarbeten?
Svar: Ja jag tjänar pengar på bloggen och samarbeten.

Kommentarer
Postat av: - T I F F A N Y

SV: Åh tack, vad gullig du är :D

2012-04-14 @ 15:45:24
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

Länge du har bloggat på bloggen! :)

2012-04-14 @ 16:00:24
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Linda

Csi gillar jag :D dock gillar jag inte criminal minds tycker det e läskigt xD

2012-04-14 @ 16:30:07
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: ~ L I N N ~

Jag har inte en aning faktiskt, tror de blir lugnt! :-D

Själv då? :)

2012-04-14 @ 16:31:59
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken csi gillar du mest?:D

2012-04-14 @ 16:52:31
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: ~ L I N N ~

Hehe okej !

Skönt :-D

2012-04-14 @ 16:58:32
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: ava miranda

sv: låter kul haha. Hoppas att du får en bra dag! ;>

2012-04-14 @ 17:07:27
URL: http://avamiranda.blogg.se/
Postat av: ping lowhngren

ahhahah najs naj ;D

2012-04-14 @ 17:07:55
URL: http://pinggirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-14 @ 17:11:45
Postat av: F R I D A ||fotoblogg||

- okej :)

jo de är toppen !

2012-04-14 @ 17:42:30
URL: http://fotobyfridaa.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Allt bra? :D

2012-04-14 @ 18:05:08
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: LISAFISAP ★ Photography

SV: Jag svarar på kommentarer o sånt :)

Ska du göra nått speciellt ikväll? ♥

2012-04-14 @ 18:13:45
URL: http://lisafisap.blogg.se/
Postat av: BATTS

du svara ointe på min frpga? :(

2012-04-14 @ 19:15:18
URL: http://batts.blogg.se/
Postat av: johanna <3 ♫♪

tack för svaren ;)



sv, okej låter kul men kanske inte att plugga,

okej ;)

2012-04-14 @ 20:17:54
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
Postat av: Josefine - En skärgårdsdröm

Ja det tycker jag med :D men den sticks ju tyvärr så jag har haft den bara med skjorta under :P

Jag gillar med Vin Diesel, han är ju så snygg! :D

2012-04-14 @ 20:37:04
URL: http://frokenjosefine.blogg.se/
Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

fin blogg! allt bra ? :)

2012-04-14 @ 20:40:39
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se/
Postat av: Josefine - En skärgårdsdröm

Ja verkligen! :D Jag bara älskar honom i fast and furious-filmerna :D

2012-04-14 @ 22:23:59
URL: http://frokenjosefine.blogg.se/
Postat av: Nutjarin- Thailändskt tjej!

Kul!:D

Hoppas du haft en bra helg annars!:)

2012-04-15 @ 16:55:40
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0