Torsdag

Den här torsdagen hade kunnat börja bättre. Igårkväll blev jag jätteförkyld
helt plötsligt, och imorse när jag vaknade var det ännu värre.
Jag hoppas verkligen att det går över snabbt så det inte är en seg
förkylning. Ska försöka vila ordentligt under helgen, så jag är frisk till
måndag.  :)


Men innan jag får vila upp ordentligt ska jag avverka några timmar
på universitetet. Förhoppningsvis blir det en lugn dag men samtidigt hoppas
jag att gruppen är effektiv med arbetet så vi kommer framåt. :)
När vi går ut från grupprummet idag under eftermiddagen väntar helgen,
vi har nämligen tänkt vara lediga imorgon. Skönt.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0