Tisdag

Vart har min motivation och koncentration tagit vägen? Det verkar som
att jag har tappat det efter vägen.. Usch, hatar det. Igår hade jag
planerat att läsa lite studentlitteratur, men det blev inte mer än sånt
som behövs till dagens grupparbete. Nå ja, jag ska göra ett nytt försök
idag. Förhoppningsvis går det bättre då.

Den här dagen bjuder på en trött tjej, en lång skoldag och grupparbete.
Ingen vidare kombination men bara jag kommer till skolan kommer det
gå bra. Då brukar jag bli lite piggare, och just nu behövs det verkligen. ;p
När jag kommer hem väntar middag, diskande, pluggande och duschande.
Fullt upp hela dagen med andra ord.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0