Tisdag

Den här dagen bjöd på sovmorgon till strax före 09-tiden. Skönt att sova
lite längre eftersom jag är ledig från skolan idag. Det finns inga riktiga
planer för dagen utan jag ska ta dagen som den kommer. Det blir en
massa vila i alla fall för jag vill bli fri från förkylningen. Hade väl snart
tänkt hoppa in i duschen och sedan traska till affären. Därefter blir det
att ligga i soffan större delen av dagen. Jag hade tänkt läsa lite i
litteraturen men det skjuter jag upp till en annan dag, har ingen
koncentration nu när jag är sjuk. Sjukt jobbigt.  :/

Men jag ska se det positivt. Jag får mysa i soffan framför en film istället,
det är inte alls fel. Låter riktigt bra ;) Men först ska jag göra några "måsten",
sen ska jag ligga hela dagen och mysa och njuta av ledigheten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-20 @ 11:46:19
Postat av: kattisEriksson

sv: Ohja!! det var super mysigt, det var så länge sedan vi gjorde något bara för oss :) Vi såg friends with benefits, eller hur de nu stavas :P Hur var din helg?

2011-09-20 @ 11:47:40
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Nilma

Uuh, är också hemma och är förkyld :/ Skittrist!

2011-09-20 @ 13:49:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0