Sugen



Alltså shit, jag håller på att gå under här hemma. Nästan i alla fall.
Jag är så sjukt sugen på chicken nuggets, men det finns verkligen
ingenstans.. Coop Konsum, ICA Maxi, Coop Forum - ingen av dem
har chicken nuggets just nu. Det är slut överallt! Tydligen inte bara
jag som är sugen på nuggets, haha.. :D

Åh, vad irriterande! Jag vill ha det nu. Nå jag får vänta snällt till
söndag då vi ska och veckohandla. Förhoppningsvis har det hunnit
komma in chicken nuggets tills dess.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nilma

Haha, köp på McDonalds?



SV: Jag har jobbat, vart en kort sväng i skolan och ikväll blir det nog lugnt.

2011-09-01 @ 18:01:17
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0