Sommarlovslista

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Var till Sundsvall för första gången i mitt liv.

 

- Dog någon som stod dig nära?
Nej och tur var då det.

 

- Vilka länder besökte du?
Sverige är enda landet. Har inte ens varit över till Torneå i sommar.

 

- Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar?
Ett sommarjobb.

 

- Största misstaget?

Tycker inte att jag har gjort några misstag, inte som jag kommer på nu.


- Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk. Smått förkyld, men som tur var inget värre.

- Bästa köpet?

En ny mp3, det behövdes verkligen :)

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina nära och kära, och att jag fick umgås med fina vänner :)


- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren?

* Katy Perry feat Kanye West - E.T  * The Lonely Island - Jack Sparrow

* Shinedown - Devour * Swingfly - Singing that melody

 

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Jag tror det har varit rätt lika jämfört med andra år :)


- Hur tillbringade du midsommarafton?

På ett bröllop.


- Blev du kär i sommar?

Har varit kär sedan oktober 2006 :) <3


- Favoritprogram på tv?

CSI Miami, Criminal Minds, Law & Order

- Bästa boken du läste i sommar?

Camilla Läckberg, men kommer inte ihåg vad boken heter

- Något du önskade och fick?

Kläder ;)

- Något du önskade men inte fick?

En ny dator


- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Var hemma och fixade med en massa papper, pärmar och så vidare

från termin 1 och 2.


- Vad fick dig att må bra?

Mina nära och kära :)

- Vem saknade du?
Mamma och Kosmos, fast träffade ju dem 3-4 gånger under sommaren
i alla fall :)

- De bästa nya människorna du träffade?
Jag tror inte att jag har lärt känna några nya personer under
sommarlovet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0