Schema

 

Första skolveckan denna hösttermin är snart över, men först ska jag klara

dagen. 10.15 är det en föreläsning om Syftesintegrering. Vet inte riktigt vad

det är, men vi hade en uppgift till idag i alla fall så något prat om uppgiften

lär det bli i alla fall. Klockan 12.00 ska jag träffa basgruppen för att gå igenom

det vi skrev igår. Har lite stavfel och sånt som ska fixas till, sedan måste vi

skriva syfte och frågeformuleringar. Därefter tror jag att vi lämnar in arbetet,

så får granskningsgruppen opponera på oss nästa vecka och så får vi fixa till

saker då.  :) Förhoppningsvis slutar vi före 16.00, jag håller tummar och tår

för att arbetet flyter på så vi kommer hem tidigare denna fredag.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0