Schema

 

08.15 har vi handledning inför det här grupparbetet som vi håller på med.
Min grupp behöver hjälp med ett histogram men annars tror jag inte att
det är så mycket mer för tillfället som vi behöver hjälp med. Direkt efter
handledningen ska vi sätta oss och arbeta. Förhoppningsvis är vi effektiva
eftersom det blir en kortare skoldag idag. Tydligen ska vi sluta arbeta redan
kring 12-13 idag. Hoppas bara att vi hinner färdigt med allting tills imorgon
eftermiddag. Jag ber till de högre makterna, haha.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0