Schema

 

09.15 börjar denna måndagsmorgon rent skolmässigt. Ska sitta och lyssna

på "Bearbetning och presentation av data" i tre timmar. Låter inte allt

för roligt men lär behövas eftersom vi sedan ska koda enkäterna och arbeta

i Excel med dem. Så jag hoppas det är en föreläsning som ger någonting. :)

Klockan 12.00 blir det att träffa basgruppen för en lunch innan vi drar igång

med arbetet. Det är tänkt att vi ska dela ut våra enkäter idag och mer än så

tror jag inte att vi hinner under eftermiddagen. Eller hinner gör vi väl,

det är väl mer om vi har någon ork kvar.. ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0