Schema

 

Skönt att börja först 10.15 idag, blev en liten sovmorgon. Blir att ha den sista

datorövningen i Excel idag. Förhoppningsvis går det lika bra som förra gången.

Då var det inte särskilt svårt, men nu efteråt kommer jag knappt ihåg hur man

gjorde, haha. Klockan 12.00 ska jag träffa basgruppen för att opponera på

en annan basgrupps arbete. Därefter ska vi fixa inför morgondagens seminarium,

göra OH-bilder och så vidare. Förhoppningsvis går det rätt smidigt, så vi inte

behöver hålla på och krångla allt för mycket.

 

Någongång under eftermiddagen, när vi är klara med arbetet, blir det att

åka hemåt. Tippar på att det blir vid 15/16-tiden. Väl här hemma tänkte

jag vara "duktig" och försöka läsa litegrann i litteraturen. Sjukt jobbigt när

jag läser, har ingen riktig koncentration nu när jag är sjuk. Så det jag läser

fastnar inte i hjärnan, frustrerande.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nilma

Det låter som en lång dag men hoppas det går bra!

2011-09-21 @ 11:35:36
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0