Onsdag

"Idag är ingen vanlig dag för det är Mias födelsedag. Hurra hurra hurra!"

Äntligen är det 14/9, som jag väntat på denna dag, haha. Igårkväll när
jag la mig var jag nitton år, och nu när jag vaknade var jag 20 år. ;)
Inte så jättestor skillnad, jag känner mig inte visare precis. Enda skillnaden
är att jag blev ett år äldre och får nu handla på systembolaget. ;p



Älsklingen gjorde frukost till mig och samtidigt fick jag öppna presenter.  :)
Tänkte lägga in bilder på presenterna men det blir senare idag, för snart
måste jag hoppa på bussen till skolan. Idag blir det en heldag på skolan,
men förhoppningsvis springer timmarna iväg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0