Måndag

Det är längesedan jag har behövt kliva upp 06.00 men idag var det dags.
Visserligen hade jag inte behövt stiga upp redan då men jag kan vara
rätt seg på morgonen så bättre att kliva upp tidigare, då slipper jag stressa.
Som vanligt hade jag världens problem att somna igår.. Varför ska det
alltid vara så natten mot första skoldagen? Lyckades somna vid 23.30-tiden
i alla fall, så några timmars sömn fick jag ändå.

Just i skrivande stund känns det faktiskt roligt att skolan startar igen.
Det ska bli kul att träffa klasskompisarna, få igång rutinerna igen och så
vidare. Minuset, det jag inte längtar efter, är allt jäkla pluggande.
Men jag har klarat två terminer - då ska jag klara den här också.  :)
Tänk att jag redan börjar termin tre, helt sjukt! Jag tyckte det var nyss
jag började termin ett, men det är redan ett år sedan. Nu återstår bara
fem terminer om man räknar denna termin också. 2,5 år kvar..
Men nu är det dags att fixa till sig lite så jag inte missar bussen vid 09-tiden.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0