Lördag

Igår fick jag helg vid 14-tiden, skönt att inte behöva sitta och arbeta
till 16.00. Arbetet blev väl si och så, men huvudsaken att det är inlämnat.
Kvällen bjöd på ett restaurangbesök, god mat och trevligt sällskap.
En perfekt fredagskväll efter första skolveckan.  :) Bilder kommer sen.



Inatt har jag samlat på mig tolv timmars sömn, det var välbehövligt.
Har precis fått i mig frukost och snart är det dags att fixa till sig för att
sedan åka in till stan. Har inte planerat några köp men man vet ju aldrig,
kan hända att jag kommer hem med något.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0