Huvudvärk

Att skriva opponeringen imorse gick riktigt bra, vi var klara på 2,5 timme.
Så redan 11.30 fick jag promenera bort från universitetet. Skönt med en
kort dag. :)

När jag kom hem blev det att äta lite lunch innan jag satte mig och
läste ett kapitel i en bok. Ska fortsätta sen efter maten, har en hel del
från förra veckan som jag skulle behöva läsa. Men hittar ingen riktig
motivation, vilket gör allt så mycket svårare. Ute är det fortfarande
grått och trist väder, så just nu känner jag för att kura ihop i soffan
med en filt, en mugg te och något bra tv-program. Men det får vänta
tills ikväll. Fast det kan hända att det blir tidigare för det känns som att
jag har en huvudvärk som kommer smygandes.. :/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0