Hes

Helt galet vad hes jag är! Imorse när jag vaknade och skulle prata med
älsklingen kom det inte ut ett enda ljud från munnen. Efter att ha fått
i mig en mugg te lyckades jag få fram några viskningar i alla fall.
Men större delen av dagen har jag försökt vara tyst och spara på den
lilla röst som jag har just nu.



Nu hade jag tänkt koka lite te och sedan mysa ner mig med en filt
framför Maria Wern - Pojke försvunnen. Det lär bli många muggar med
te och kaffe ikväll för jag vill verkligen få tillbaka rösten. Jag funderar
på att stanna hemma från universitetet imorgon för jag är verkligen inte
i form - förkylningen blir bara värre hela tiden, men samtidigt vill jag åka
till universitetet för att arbeta med basgruppen och göra färdigt vårt
arbete. Nå ja, vi får se hur det är imorgon - men jag hoppas på det
bästa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0