Helg

Återigen blev det bara fyra dagars skolvecka, men det är inte alls fel. ;)
Jag klagar inte. Skoldagen gick faktiskt helt okej i alla fall.
Seminariumet var rätt trögt och det kändes som att tiden stod still,
men tillslut blev klockan 12.00 och vi fick gå ut från salen. Träffade
basgruppen för att revidera enkäten litegrann och redan kring 13-tiden
vandrade vi ut från grupprummet.

Här hemma har jag lyckats läsa litegrann i litteraturen. Jag har inte fått
in särskilt mycket i hjärnan, men försökte närmare två timmar i alla fall.
Sedan åkte jag och älsklingen in till stan istället, det var mycket roligare
än att plugga.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0