Fredag

Ledig från skolan idag, skönt. Kan inte bli bättre än så när man är
förkyld och har en seg hosta som vägrar ge sig. Skönt att få vara
hemma och vila.  :) Fast jag vet inte hur mycket vilande det blir idag..

Dagen är rätt fullspäckad så det är nog bäst att dela upp sysslorna
så lite görs imorgon. Men den här fredagen ska börja med en dusch
i alla fall. Sedan blir det att plugga någon timme medans älsklingen
är på ett ärende. Det skulle behöva städas här hemma men jag tror
jag skjuter upp det till imorgon. Lite ledighet vill jag ändå ha.  ;)
Men läsa litteratur måste göras idag, och förhoppningsvis lyckas jag
läsa något kapitel i alla fall utan att tappa koncentrationen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0