Fast five

Den här dagen har jag spenderat i soffan - hela dagen. Det har varit
riktigt skönt faktiskt, har verkligen försökt vila upp mig. Har sett några
filmer och snart är det dags för ytterligare en till.



Vi ska se den senaste Fast and furious-filmen: Fast five. Har sett den
tidigare också men den är riktigt bra, så jag ser den gärna en gång till.
Om vi orkar så blir det även att se den nyaste Maria Wern-filmen under
kvällen. Vi har en riktig soffliggar-lördag, båda är galet förkylda och inte
alls pigga så då passar det att se filmer och sova om vartannat.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0