Färdiga

Imorse var det handledning redan klockan 08.15, men redan före
09.00 traskade jag och min basgrupp därifrån. Då hade vi fått svar
på våra frågor samt fått hjälp med ett histogram.

Började arbeta direkt efter handledningen och det gick riktigt bra.
Vi var på effektiva så vi blev klara idag, skönt! Redan vid 12-tiden
var vi färdiga med arbetet och hade även skrivit ut diagrammen
till OH. Skönt att vara färdiga med arbetet, detta innebär att vi
är lediga imorgon. Inte alls fel! :)



Här hemma har jag passat på och läst några kapitel i litteraturen
eftersom jag slutade så pass tidigt idag. Nu hade jag tänkt sitta
här en stund och vänta att älsklingen kommer hem med vår
nya kontorsstol. Haha, nästan som ett barn på julafton. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0