Epistemologi

Vilken dag.. Jag har känt mig som en zombie. Första föreläsningen var
mer en genomgång av processövningen som vi ska ha. Inte så
jätteintressant att lyssna på det. Under lunchen blev jag 700 kronor
rikare, inte illa! ;) Sedan var det dags för den föreläsningen som jag
fasat hela förmiddagen inför: Vetenskapsteoretiska perspektiv.
Som jag trodde så var det prat om epistemologi, ontologi och sånt där
som vi gick igenom under termin 1. Jag fick värsta paniken, usch.
Jag fattade verkligen ingenting av det under första terminen och jag förstår
ingenting nu heller.. Jobbigt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0