Enkät

Skoldagen gick hyffsat bra, föreläsningen gick faktiskt rätt bra. Det kändes
inte som att man satt fyra timmar där och lyssnade om median, medelvärde
och allt vad hon pratade om. Men jag förstår inte riktigt varför vi ska kunna
så pass mycket om allt det där, som socionomer kommer vi ju inte hålla
på med det.. ;p

Efter föreläsningen träffade jag basgruppen för att arbeta några timmar.
Vi fixade lite med inledningen/kunskapsöversikten och sedan började vi
med seminarieuppgift två. Började fundera på lite enkätfrågor, rätt roligt
faktiskt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0