Diagram



Den här skoldagen har bestått av enbart grupparbete, men det har
varit rätt roligt ändå. Några skratt har det blivit och vi har fått
en hel del gjort. Diagram fram och tillbaka, både stapeldiagram,
cirkeldiagram och Chi 2-test har vi hunnit med. Sedan krånglade
histogrammet men det får vi fixa imorgon när vi har handledning.
Så överlag är jag nöjd med dagens arbete, vi har kommit igång
med arbetet rejält. Skönt.  :)

Försökte läsa litegrann under eftermiddagen, men det gick som väntat.
Efter några sidor blev jag sjukt trött, haha. Lyckades läsa lite i alla fall,
men nu tänker jag inte ens försöka mer. Istället ska jag hoppa in i
duschen och sedan kika på tv resten av kvällen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0