Trött

Skoldagen blev rätt kort för min del, men det var skönt.
Seminarium mellan 08-10 och det gick faktiskt rätt bra för oss.
Sedan redigerade vi lite i texten och redan klockan 11 gick jag hem.

När jag kom tillbaka från tandis blev det middag och sedan pluggande.
Usch idag gick det sjukt segt att plugga, det gick knappt alls. Jag var
sjukt trött men blev lite piggare efter duschen. Sitter just nu och ser
på något spelprogram på 4:an, rätt spännande faktiskt. Haha :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

tack för tipset. :) blir nog en överraskning för honom, bio och middag.. :) hihi

2011-10-24 @ 21:34:16
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: rosanne

haha jaa det var riktigt smarrigt! :) blä jag gillar inte att äta bara gurka så morötterna var mina och gurkorna var antons! ;)

2011-10-24 @ 22:22:20
Postat av: Josse

Uppe vid busstationen inne i stan finns det en pizzeria som har de där fantastiska pizzorna! Jag vet inte vad pizzerian heter, men den ligger nästan vägg i vägg med icabutiken som är där :)

2011-10-25 @ 06:32:37
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0