Trött

Trött är bara mitt förnamn just nu. Herregud alltså, jag tror jag somnar
snart, haha. Det blev en lång skoldag idag mellan 08.00 - 16.00.
Det kändes i huvudet när jag kom hem kan jag lova er.

På morgonen förberedde basgruppen inför seminariumet innan vi
klockan 10.15 skulle redovisa. Inget höjdarseminarium, precis som
jag misstänkte. Två timmar i onödan skulle man kunna säga.
Efter lunch blev det arbete med basgruppen igen för att skriva färdigt
arbetet. Skönt att vara färdig med det! :) Bara lite design-saker som
ska justeras men imorgon lämnar en av gruppmedlemarna in arbetet,
kanon. Nu är det bara en opponering kvar, sedan är kursen över
och det är slut med den här basgruppen.



När jag kom hem puttrade middagen på spisen, älggryta. Yummie! :D
Åkte sedan iväg till Ersboda och Strömpilen för att handla litegrann.
Kom hem för en stund sedan och nu är jag helt slut som artist, haha.
Tänkte titta på CSI och därefter på The Pacifier, sedan är det nog dags
att sova kring midnatt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0