Torsdag

Imorse var det tungt att kliva upp när mobilen larmade efter 05-tiden.
Klev upp och hade i alla fall en mysig liten kille som tassade runt fötterna,
mys. Frukosten är uppäten och nu sitter jag här med Diesel sovandes
brevid mig. :)

Den här skoldagen blir förhoppningsvis inte så jättelång. Vi börjar redan
08.15 och jag hoppas vi är färdiga kring lunchtid, det vore så sjukt skönt.
Men jag ska inte hoppas på för mycket, har vi otur får vi göra om hela
intervjuguiden. Mest troligt är det här sista skoldagen denna vecka, det om
något skulle vara skönt. :) Måste dock försöka plugga lite när jag kommer
hem för under helgen har jag planerat att transkribera, och då lär det inte
bli så mycket annat pluggande.



Nej nu ska jag slå igång lite musik och sedan börja fixa lite innan
jag traskar mot bussen vid 07-tiden. Sa jag att det är jobbigt att börja
08.15? ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0