Torsdag



Den här skolveckan är inte fy skam ändå. Idag är jag ledig igen, hihi.
Men jag klagar inte, tvärtom.  ;)  Känns otroligt skönt att vara ledig
både måndag och idag. Ett stort plus är att morgondagen inte blir
särskilt lång i skolan, skönt det också.  :)

Vad ska jag göra på min lediga dag då? Svaret vet ni nog redan: Plugga.
Jag ska läsa igenom resten av basgruppens transkriberingar och det lär
ta ett bra tag. Sedan ska jag läsa lite litteratur och sammanfatta litegrann.
Men under dagen blir det en paus på någon timme då jag ska iväg med
älsklingen på några affärer. Lite ledighet ska jag ändå ha när det är en
ledig dag från universitetet. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-13 @ 11:05:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Rosanne

Haha, har så fult leende på den där bilden :D

2011-10-13 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0