Tisdag


Sju timmars sömn känns som en timmes sömn, usch jag hatar sånt.
Känner mig precis lika trött som när jag la mig igårkväll. Så just nu
längtar jag galet tills det blir kväll och det är dags att sova, haha.
Känner på mig att jag kommer somna tidigt ikväll, men jag ska inte
klaga - det vore faktiskt skönt att somna tidigt. :)

Men innan jag ska sova har jag en del som ska göras denna dag.
Först blir det att vara på universitetet några timmar, sedan måste
jag förbi Kårexpeditionen och fixa med campuskortet. Väl här hemma
kommer dagen se ut som igår - middag och pluggande. Förhoppningsvis
har jag samma motivation som igår, då ska det inte vara något problem
att plugga. Men ikväll tänker jag inte plugga nästan fyra timmar utan ikväll
nöjer jag mig med två, sedan ska jag sova. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0