Tisdag

Åh det känns som att jag skulle kunna sova tusen timmar till.
Känns som att sovtimmarna ligger på minussidan fast jag vet att
det inte är så. Men jag längtar till lördag då jag får sova länge, hihi.  :)
Får väl försöka somna fem-tio minuter på bussen idag, det lär
inte vara några problem.  ;)

Det blir en kort skoldag i alla fall, bara mellan 8-12. Visserligen blir det
desto mer att göra här hemma. En engelsk artikel ska läsas till nästa
seminarium, dags att börja med den idag. Eventuellt blir det lite
tentapluggande om jag har någon ork/motivation kvar efter att ha läst
tjugo sidor engelska plus sammanfattat den artikeln.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0