Temadag Stress



Jisses, jag är helt slut i huvudet efter dagens temadag! Under dagen har
vi fått lyssna på två föreläsningar om Stress, den ena bättre än den andra.
Sedan har det varit en hel del gruppövningar och de har faktiskt varit
rätt roliga. Lärarna var snälla och kortade av dagen litegrann så vi slutade
en timme tidigare, alltså 15.30. Skönt.  :) Det var en rolig PPU-dag men
lite väl lång kanske.

När jag kom hem var jag helt slut i huvudet och hade torra ögon, jobbigt.
Fick lite mat i magen och sedan sammanfattade jag lite ur en bok så
lite pluggande blev det ändå. Men nu sitter jag nerbäddad i soffan framför
Halvåtta hos mig och dricker rabarber- och gräddte, yummie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0