Söndag

Igårkväll fick jag lite egen-tid då älsklingen och Stoffe åkte till Örnsköldsvik
för årets sista bilträff. Var ensam hemma med Diesel under kvällen
så passade på att mysa ner oss framför tv:n och titta på en massa
Andra avenyn-avsnitt. Myspys.  :) Vid 02-tiden, efter tv-tittande och
datorsittande somnade jag som en stock. Vaknade inte ens vid 05-tiden
när älsklingen och Stoffe kom hem.



Nu är jag uppe och studsar, haha. Hade tänkt kila ner i tvättstugan för
att se om det finns ledig tid och sedan blir det eventuellt att läsa
lite inför morgondagen. Funderar på att ta en promenad men ska jag vara
ärlig så lockar det inte särskilt mycket, då lockar soffan bra mycket bättre.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0