Söndag



Den här söndagen blir i princip som alla övriga - fullt upp hela dagen.
Söndag brukar man kalla vilodag men inte i det här hushållet, här är
det tvärtom. Fullt upp och en massa att göra på söndagar.

Jag ska sysselsätta mig genom att springa i tvättstugan hela dagen idag.
Inte det roligaste, men även tråkiga saker måste man göra ibland.
Förutom att springa upp och ner i tvättstugan ska jag tentaplugga litegrann.
Det känns faktiskt skönt att jag gjorde gamla tentor igår, för nu känner
jag mig inte lika stressad inför nästa veckas tenta när jag såg att jag kunde
en del.  :) Men oavsett om jag kan det eller inte så blir det tentaplugg idag.
Kvällen blir dock lugn, mys i soffan framför Andra avenyn är inplanerat.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0