Söndag

Vart har den här helgen försvunnit? Det känns som att jag inte har gjort
någonting alls, fast i själva verket har jag gjort en hel del. Idag tänkte
jag fortsätta vara duktig och göra saker. Jag hade väl tänkt plugga litegrann,
läsa lite i en av böckerna. Men före det blir det att duscha, då kanske jag
lyckas samla ihop lite motivation.

Så ja, nu vet ni vad jag ska pyssla med sista helgdagen. Lite pluggande
och sedan blir det mys i soffan framför Andra avenyn. Precis som gårdagen. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu bor vi utanför Umeå, i Sävar. Det har varit svårt att hitta lägenhet i sommar med tanke på alla studenter :) Men vi kollar fortfarande efter en lägenhet i stan :)

2011-10-16 @ 10:32:43
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0